(1) 287 4445 szervokormanymu@gmail.com 1238 Budapest, Szabóky Rezső u. 18.

Szervo-, illetve mechanikus kormánymű leállított motornál, ide-oda mozgatáskor erősen kopog

Figyelem! A kormánymű akadása, szoros működése, megnövekedett holtjátéka fokozottan balesetveszélyes!

Szervós és mechanikus kormányművek esetében egyaránt gyakori hiba – sajnos egyre fiatalabb autókon is – a fogasléc középső részének, orsótengelyének és támasztó perselyének nagymérvű kopása. Betudható ez a Magyarországon gyakori úthibáknak és a kormányműben lévő elégtelen kenőanyag mennyiségnek. A fogasléces kormányművek esetében a porvédő gumiharangok sérülése szintén megrövidíti a csúszó, gördülő alkatrészek élettartamát. Lásd.: árlista, mechanikus és szervokormánymű javítás.
Bővebb felvilágosításért érdeklődjön személyesen, vagy telefonon szervizünkben. A hibamegállapítás díjmentes.
Egyéb hibajelenségek esetén kérjük érdeklődjön kollégáinktól telefonon a (1) 287-4445-ön, vagy a (30) 491 2020-on.

Ha zajos a szervorendszer

A zajt kiválthatja motorfordulat emelése, végálláshoz közeli kormánykerék állás, vagy már a legkisebb kormánykerék elfordítása is. Mindhárom esetbe...
Elolvasom

Kormánykerék végállásban kattogás, ékszíjzaj

Amennyiben az ékszíj és a feszítők állapota megfelelő, bizonyos típusok esetében (VW, Audi, stb.) a generátor ékszíjtárcsája ún., szabadonfutó csap...
Elolvasom

Gyenge, megszűnt szervohatás mindkét irányban, menet közben

Gyenge, illetve elégtelen szervohatás látható hibaforrása lehet az elszakadt ékszíj.Megfelelõ olajszint esetén az elégtelen, gyenge szervohatás leg...
Elolvasom

Szervotartályban habos az olaj, szervorendszer zajos

1. Gyenge, illetve elégtelen szervohatás látható hibaforrása lehet az elszakadt ékszíj. 53...
Elolvasom